TENDENCJA DO SPECJALIZOWANIA OFERT

  1. Z czasem zauważalna stała się tendencja do tematycznego specjalizowania ofert TV, co było procesem odwrotnym do wcześniejszych trendów homogenizacyjnych. Działają obecnie bardzo różnorodne kanały tematyczne (dostępne poprzez TV satelitarną i sieci kablowe), np. sportowe, dziecięce (kreskówki), geograficzno-krajoznawcze, filmowe, komercyjne (TV-marketing) i erotyczne. Po wielu latach doświadczeń widać wyraźnie, że podstawowymi kryteriami decydującymi o realnej formule są: kryterium ekonomiczne, czyli walka o widza, tzw. oglądalność (dążenie do maksymalizacji zysku), oraz kryterium prawne — ograniczenia, nakazy lub powinności (w wypadku TY publicznych).W ostatnich latach wzrosła liczba niezłej jakości odbiorników TV znajdujących się w posiadaniu Polaków.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.