TEORIA KORZYŚCI

Charakterystyczna jest tutaj arbitralność sądów dorosłych i me uwzględnianie szerszego, społeczno-kulturowego kontekstu, izolowanie omawianych zagadnień z innych aspektów funkcjonowania samej telewizji i różnorodnych przejawów życia. Nowy paradygmat w refleksji dziecko i telewizja powstał w opozycji do behawioryzmu. Zakłada on, że dziecko jest aktywne w całym procesie, posiada umiejętność autointerpretacji i wartościowania tego, co ogląda. Samodzielnie nadaje znaczenia, używając do tego „schematów bądź „skryptów”, będących pozostałością uprzednich doświadczeń. Teoria „korzyści i pożytków” podkreśla aktywność widza w selekc­jonowaniu telewizyjnej oferty, akcentuje indywidualizm odbioru iwyboru treści wedle własnych potrzeb i osiąganych z tego pożytków

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.