W DOBREJ KONCEPCJI

W swojej dobrze znanej koncepcji uczenia się przez odkrywanie Bruner mówi, że zachodzi ono, gdy uczeń nie dysponuje materiałem w skończonej formie, kiedy ów materiał nie jest zorganizowany przez nauczyciela, lecz przez samego ucznia. Odkrycie polega na odnalezieniu związków między danymi .Najbardziej oczywistą właściwością uczenia się przez odkrywanie w klasie jest ta chyba, że oprócz początkowego etapu lekcji nauczyciel mniej do niej wnosi i mniej kieruje uczniami, bardziej zresztą samodzielnymi niż wtedy, gdy używa się innych metod. Przypomnijmy sobie, jak na poglądy Brunera wpłynęła Thomdi- ke’a teoria transferu. By uczenie się mogło prowadzić do odkrycia, jego efekty mu­szą podlegać transferowi.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.