W OKRESIE WIELKIEJ ZMIANY W POLSCE

Ostatnie lata, to prawdziwa rewolucja w polskich mass mediach i równoczesna radykalna zmiana sytuacji kulturalnej polskiego dziecka. Inna jest rzeczywistość telewizyjna lat dziewięćdziesiątych i inne jest dzisiejsze dziecko — oswojone z wieloma mediami audiowizualnymi. Po okresie izolacji od zachodniej pop-kultury znaleźliśmy się w fazie euforycznego oszołomienia, zachłyśnięcia się dobrami wolnego rynku kultury. Jednak po kilku latach bezkrytycznego zachwytu nastał, jak się wydaje, czas wzmożonej, z konieczności przyspieszonej, skumulowanej w czasie, refleksji wielu środowisk na temat konsekwencji kulturowych, edukacyjnych, wychowawczych, jakie przyniósł wolny rynek kultury, a zwłaszcza mass mediów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.