W POSZUKIWANIU PROGRAMU

Ponieważ każdy uczeń cechuje się sobie tylko właściwymi potrzebami i zainte­resowaniami związanymi z jego samospełnieniem i samorealizacją nie da się opra­cować jednego dla wszystkich programu fenomenologicznego (humanistycznego). To uczniowie mają sięgnąć do programu, by znaleźć w nim potrzebne dla ich pełne­go rozwoju doświadczenia, wiedzę i umiejętności umysłowe. Nadają się do tego ce­lu przedmioty humanistyczne i artystyczne, zwłaszcza filozofia, psychologia i este­tyka z tej racji, że otwierają pole do introspekcji, refleksji i twórczości. Właściwy byłby także program adresowany do sfery emocjonalnej, podkreślający opinie i po­stawy. Matematyka i przedmioty przyrodnicze nie są konieczne. Programy takie mogłyby występować pod nazwą „adekwatnego”, „humanistycznego”, „skierowa­nego na wartości” lub „egzystencjalnego”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.