W SKALI GLOBALNEJ

Z czasem, gdy upowszechniły się magnetowidy, kamery wideo, a w ostatnich latach Internet, zatarciu uległ ścisły podział na „nadawcę” i „odbiorcę” — role te zaczęły się  przenikać, zamieniać, pojedynczy człowiek coraz częściej stawał się producentem własnych, autorskich komunikatów kulturowych.W skali globalnej zaczęto również mówić o depersonifikacji współczesnych nadawców, którzy często pozostawali niedookreśleni lub wręcz nieznani, chociaż ich przekazy trafiały do odbiorców (np. gry telewizyjne na cartridge’ach, fan-ziny i in.). Według Tofflera, „odmasowienie środków przekazu” prowadzi do odmasowienia ludzkich umysłów. Miejsce mas odbierających takie same przekazy zajmują mniejsze grupy, które odbierają i wzajemnie wymieniają między sobą własne poglądy, idee i wyobrażenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.