WYKORZYSTANIE RÓWNOWAŻENIA

Kiedy uczeń zaczyna pojmować, jak powiązane są ułamki wiadomo­ści na obszarze jakiegoś przedmiotu nauczania, wtedy jest w stanie stopniowo i sa­modzielnie umieszczać w tej strukturze napływające informacje. Nauczenie się cze­goś nie jest końcem uczenia się, ale – jak radzą Piaget i Dewey – trzeba jeszcze to coś połączyć z innymi elementami materiału i uczynić na tyle ogólnym, żeby nada­wało się do zastosowania przy innych okazjach i do innych problemów. Podstawą takiego specyficznego transferu uczenia się jest struktura wiedzy.Wykorzystując pojęcie równoważenia, Bruner stworzył pojęcie „programu spi­ralnego”: uczenie się wykorzystuje to, co zostało nauczone wcześniej, ma być pro­cesem ciągłym, a treść programu nawiązuje i opiera się na tym, co stanowi struktu­rę przedmiotu nauczania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.