WZORCE DO NAŚLADOWANIA

Dostarcza wzorców do naśladowania, które dzieci przejmują i ujawniają w swym zachowaniu. Konkurencyjna koncepcja głosi, że TV jedynie wzmacnia cechy już wcześniej przez dzieci nabyte (Klapper 1960). Oba te stanowiska sytuują się w obrębie teorii „oddziaływania i efektów .Dzieci uczą się samej telewizji (bycia telewidzem), rozkładu programów (tzw. ramówki), telewizyjnych konwencji, przyzwyczajają się do telewizyjnych środków ekspresji. Sytuacja w rodzinie w znacznym stopniu wpływa na charakter kontaktów dziecka z TV. Dzieci w dzisiejszych realiach pozostawiane są same sobie, samodzielnie dokonują selekcji programów telewizyjnych, które oglądają.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.