ZŁOŻONE UCZENIE SIĘ

To, co ktoś sobie uświadamia, wyznacza, jakie znaczenie nada polu, a to, jak ktoś rozwiązał problem, zależy od jego rozeznania w powiązaniach pojedynczych bodźców z całością. Głównym czynnikiem w uczeniu się nie jest sama percepcja pola, ale strukturowanie i restrukturowanie zależności występujących w granicach pola, tak żeby ukształtowały się wzorce. Uczenie się jest więc złożone i abstrakcyjne. Kiedy uczeń znajdzie się w sytua­cji wymagającej uczenia się, analizuje problem, odróżnia dane ważne od błahych i dostrzega zależności. Otoczenie zmienia się nieustannie, nieustannie więc uczeń reorganizuje swoje postrzeganie. Z punktu widzenia nauczania uczenie się jest pro­cesem, w którym uczeń dokonuje ciągłej selekcji. Dla programistów ważne jest to, że uczeń coś postrzega w powiązaniu z całością. Co zaś postrzega i jak, zależy od jego wcześniejszych doświadczeń.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na blogu! Znajdziesz tutaj wiele informacji dotyczących mediów i reklamy, ponieważ od wielu lat pracuję w tej branży, a jednocześnie jest ona moją pasją. Bloga prowadzę, żeby podzielić sie moja wiedza z szerszym gronem odbiorców. Mam nadzieję, że informacje jakie tutaj zamieszczam będą dla Cibie przydatne. Pozdrawiam !
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.